Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Erotikus blog

Erotikáról őszintén, leplezetlenül.

Friss topikok

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

2008.01.27. 15:11 Kiscsillag

Szexualitásomról és az anális szexről

A korosztályomhoz képest én később vesztettem el a szüzességem a szó tárgyilagos értelmében. A gyönyört már korábban ismertem. Az első élményem szerencsére nem lett meghatározó, mert akkor azt hiszem inkább elmentem volna az esőerdőbe gyógyítani, nehogy potenciális partnerrel kelljen szembenézni.

A második, harmadik, valahanyadik partner után megtaláltam azt az embert, akivel megismertem a 100%-os kielégülést, a kényeztetés legjavát. Sosem voltam prűd ember, de vele szinte mindent kipróbálnék, ami nem szadomazo, állat, pisikaki vagy egyéb undorító dolog.

Őrületesen figyelmes és jó szerető. Én még nem találkoztam olyan emberrel, aki ilyen jól műveli az orális szexet, mint Ő.

Sok mindenben nem Ő volt az első nekem. Egy valamit viszont neki köszönhetek. Az anális szex izgalmát, gyönyörét. Emlékszem arra is, hogyan jött szóba. Feküdtünk az ágyban, és egymást faggattuk, arról, hogy milyen beteljesületlen vágyaink vannak. Azt mondtam, hogy ha benne van ki szeretném majd egyszer próbálni a popsi szexet. Örült, és benne volt. Persze nem azonnal vágtunk bele, (ezt nem is javaslom egy nőtársamnak sem) hisz bárki bármit mond, bármennyire is vágyunk rá, agyban fel kell készülni rá.

Senkit nem akarok rábeszélni. Ha nem érzel késztetést ne tedd, mert ezt csak vággyal lehet művelni. De ha valaha is megfordult a fejedben adj neki esélyt. Muszáj teljesen kikapcsolnod az agyad és arra koncentrálni, hogy a záróizmaid engedd el és koncentrálj kedvesed nyelvének mozgására. Mindenképp használjatok sok síkosítót, hisz a popsi nem tud úgy benedvesedni, mint a vagina.

Ha segíteni szeretnél partnerednek a tágításban te is nyugodtan simogathatod a popsi nyílásod, óvatosan körkörös mozdulatokkal, majd lassan bevezetheted az ujjad a fenekedbe. Jó ötletet olvastam múltkor, hogy egy kád fürdőben is előkészítheted magad. A meleg víz környezete segíthet neked az ellazulásban.
Hasznos tanácsokat, aranyszabályokat olvashatsz a köveztkező oldalokon:
femina.hu/szex/anal_1
http://femina.hu/szex/anal_3

Ami még nagyon fontos! Mindig használjatok óvszert! És anális közösülés után tilos ugyanazzal az óvszerrel a vaginális vagy orális közösülés.

Izgalommal teli vasárnap délutánt kívánok.

Várom hozzászólássaitokat, milyen pajkosságot követtetek el mostanában.

Az én aranyszabályom: NE LÉGY SZÉGYENLŐS, itt senki nem tudja a valódi neved, bátran mondd el, amit tettél, tennél, gondolsz!

2 komment

Címkék: szex élmény anális popsiszex


A bejegyzés trackback címe:

https://erotikanektek.blog.hu/api/trackback/id/tr83313580

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alamos 2008.05.19. 22:39:43

Szia!Nagyon izgatóan tudsz írni a témáról:),látni,hogy amit csinálsz azt élvezettel csinálod.Bárcsak én fognék ki már újra egy ilyen tüneményt!A hócipőm tele van már a szűz típusú lányokból!Sok sikert továbbra is!

Kiscsillag 2008.06.11. 20:03:22

Drága Alamos!

Köszönöm szavaid.
Hidd el előbb-utóbb minden szűz típusú lány elveszti az eszét.
Kényeztesd őket, minden nő imádja, ha orálisan kényeztetik. Közben simogasd a fenekét, masszírozd a popsi nyílását.
Akkorát fog élvezni, hogy alig bírod utána a farkadról lehúzni. Az izgalom függője lesz általad. :)
Őrületes együttléteket kívánok Neked.

Kiscsillag
süti beállítások módosítása