Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Erotikus blog

Erotikáról őszintén, leplezetlenül.

Friss topikok

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

2010.03.14. 17:58 Kiscsillag

Egy alkalmi call-girl és egy alkalmi "vendég" beszámolója

A call-girl beszámolója:

Volt szerencsém nemrégiben életemben először call-girl-nek lenni. Egy kedves srác keresett meg, neki is ez volt az első. A szabályokat már az elején kikötöttük, mi az, amit szabad, mi az amit nem. Szépen kicsinosítottam magam és becsengettem. Már várt, Ő is megadta a módját, ingbe bújt, borotválkozott, illatosított. Kedvesen beinvitált, majd italt töltött nekem. Zavarban volt, kicsit én is, de profin lepleztem. Eleinte csak beszélgettünk mindenféléről, majd mikor oldódott - és kicsit a fejembe szállt az ital - elkezdtem táncolni Neki. A farka már korábban is keményen feszítette a nadrágját, de most már nem nagyon tudta vagy akarta türtőztetni magát. Én pedig csak hergeltem és hergeltem még jobban. Majd miután igazán kéjesen levetkőztem, berobbantunk az ágyba. Ott aztán robbant a szex-bomba. Minden volt, mint a filmekben. A hosszúra nyúlt aktus után kimentünk a teraszára dohányozni. Visszatérve lehuppant a kanapéra, és akkor jött a ráadás. Olyan orális kényeztetésben volt része, mint még soha. Teljesen kifacsartam, de egyáltalán nem bánta. Hatalmas mosollyal búcsúztunk el.

A "vendég" levele az alkalom után (az én kérésem volt):

"Ne haragudj, hogy csak most írok a múltkoriról, de üzleti ügyben távol voltam.
Köszi az estét! Csúcsszuper élmény volt. Soha nem gondoltam volna hogy, ilyen fasza lesz. Imádtam minden egyes minutumát az estének. Imádtam a szádban lenni, olyan élmeny volt, mintha én lennék az első ember a holdon. Királynak éreztem magam. Ilyen száj technikája senkinek sincs. Aztán amikor megláttam a gyönyörű édes nedves puncidat attól kész lettem. Ami maradék vér volt a fejemben (létfunkciókért felelős) az is rögtön a farkamba tódult. Puncid levében megtaláltam az én nektarinomat, olyan volt számomra az ajkaid mint a Kornukópia ;). Isteni érzés volt beléd hatolni es előtte érezni, hogy a száddal a farkamon dolgozol, míg közben én elmerültem a puncidban a nyelvvemmel. És a pihi utáni rész is nagyon bejött. El is felejtettem, hogy akár az arcodra is élvezhetek :) No mindegy, majd legközelebb. Ugye még a szakmában vagy? Mikor érsz rá? Forró csók"

7 komment

Címkék: szex prosti egyéjszakás kaland vadság őrült szex call girl


A bejegyzés trackback címe:

https://erotikanektek.blog.hu/api/trackback/id/tr561839345

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Groix · http://index.hu 2010.04.23. 16:18:30

...először...?
Ezt azt jelenti, hogy folytatod? :-)

Kiscsillag 2010.04.24. 07:33:41

@אוסקר: Tetszett, tehát biztos, hogy folytatom. :) Élvezetben gazdag hétvégét Neked! :)

Groix · http://index.hu 2010.05.05. 07:54:52

@Kiscsillag: Köszönöm.
Ha folytatod, akkor akár egyszer én is felkereshetlek majd? :-)

Quasi 2011.07.31. 17:41:45

A "nektarin" és a "nektár" nem ugyanaz. Ettől eltekintve oké a sztori! :D

szociologus 2012.08.12. 17:04:47

Hoppá... A swingeres bejegyzés után erre nem számítottam.

Kiscsillag 2013.05.18. 21:24:26

@Quasi: Köszönöm. :) Remélem örömökben gazdag estéd lesz! :)

Kiscsillag 2013.05.18. 21:25:42

@szociologus: Miért nem? Miért volt olyan furcsa? Élvezetben gazdag estét kívánok! :)
süti beállítások módosítása