Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Erotikus blog

Erotikáról őszintén, leplezetlenül.

Friss topikok

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2008.07.08. 19:23 Kiscsillag

Swing vagy nem swing?

Nemrégiben olvastam az "anyaoldalon" egy cikket a Swinger klubokról.
(Itt olvasható: velvet.hu/szex/swingers0602/)

Nem vagyok túl prűd ember - aki olvasta már soraimat erre már rájött -, de ez a swinger dolog tőlem igazán távol esik. Nem is a magamutogatással van gondom, de ez a párcsere dolog engem nem izgat annyira. A másik része az, hogy szerintem egy szerelmi kapocsra épülő párkapcsolatban nem engedhető meg, hogy a másik félben akár picit is felmerüljön a megcsalás érzése. Színezhetjük bárhogyan, de ez akkor is tényleges megcsalás, még akkor is ha párunk engedélyével történik mindez.

Az én lelkivilágomba ez nem fér bele. Amúgy is... mit adhat más? Mi az, amit egymással nem tehetünk meg?

A Swinger klubok másik szereplői a szólóban érkezők. Bár egy ilyen helyen sem voltam, mégis úgy gondolom (ki ne látná így?!), hogy az egyedül érkezők 99%-ban férfiak. Ha jól tudom a belépő emelt árával próbálják az örömlányokra vágyó kiéhezett fazonokat távoltartani. Mind ez klassz dolog, de a pénzes "kurvavadászokat" ez sem tartja vissza.
Vajon van olyan ember, aki arra ügyel, hogy mindenki "biztonságban" legyen? Senki ne erőszakoskodhasson senkivel?

Ha van ilyen élményed, kérlek oszd meg velem/velünk! Igazán kíváncsi lennék, milyen egy ilyen hely belülről... (Igen, kétértelműen gondoltam!)

2 komment

Címkék: szex tapasztalat párcsere swinger klub


A bejegyzés trackback címe:

https://erotikanektek.blog.hu/api/trackback/id/tr52559314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2008.08.05. 15:50:32

Kedves Kiscsillag!
kvlt.blog.hu
mond neked ez valamit?
egyébként tetzsik nagyon ez a blog...

Kiscsillag 2008.08.05. 20:13:19

Kedves Kult!

Nem, de mindenképp megnézem majd.
Örülök, hogy tetszik... :)
süti beállítások módosítása